Sukienki, spódnice, spodnie - Asi sukienki i spódniczki
Asia_117 - Śro 05 Gru, 2012 18:58 Temat postu: Asi sukienki i spódniczki Przejrzałam Wasze piękne misterne prace i długo zastanawiałam się, czy swoją amatorszczyznę tu wrzucić
Ale ja bardzo lubię proste wzory
To sukieneczka z materiału "z odzysku" bardzo fajna połyskująca ciężka nić. Sukienka wyszła "lejąca".
W porównaniu do Was jestem absolutną amatorką, którą babcia nauczyła przerabiać prawe i lewe oczka ze 25 lat temu
To moja ostatnia praca - sukienka letnia, ewentualnie imprezowa (niestety, zeby prezentowała się na mnie tak jak sobie wymarzyłam muszę zrzucić z 5 kg i pozyskać opaleniznę
kabyr - Śro 05 Gru, 2012 22:05 Temat postu: Re: Asi sukienki i spódniczki
| Asia_117 napisał/a: | To moja ostatnia praca - sukienka letnia, ewentualnie imprezowa (niestety, zeby prezentowała się na mnie tak jak sobie wymarzyłam muszę zrzucić z 5 kg i pozyskać opaleniznę |
Jedno i drugie do zrealizowania.
Ładna sukienka
calicja - Śro 05 Gru, 2012 22:18
| Asia_117 napisał/a: | | babcia nauczyła przerabiać prawe i lewe oczka ze 25 lat temu | to tak jak mnie tyle, że .... 45 lat temu - fajowa sukienka
Asia_117 - Czw 06 Gru, 2012 08:33
Bardzo dziękuję za miłe słowa - jak jeszcze coś zrobię to Wam pokażę
Asia_117 - Pon 13 Kwi, 2015 07:31
Temat zarósł pajęczyną...
Nie mam pojęcia dlaczego, bo bez przerwy robię jakieś sukienki...
Postaram się uzupełnić zaległości, a tym czasem zaprezentuję ostatnią robótkę
dona61 - Pon 13 Kwi, 2015 13:32
Asiu przepraszam zamiast dodać ci punkcik to zabrałam go wszystkiemu winna myszka
pozdrawiam Danka
Elżbieta P. - Pon 13 Kwi, 2015 16:49
bardzo fajna sukienka zazdroszczę, bo z moim tempem pracy sukienkę robiłabym chyba rok
ania_b - Pon 13 Kwi, 2015 17:26
Ja też najbardziej lubię szlachetną prostotę wzorów. Podobają mi się szalenie takie sukienki.
Asia_117 - Pon 13 Kwi, 2015 17:43
| dona61 napisał/a: | Asiu przepraszam zamiast dodać ci punkcik to zabrałam go wszystkiemu winna myszka