To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
RękoDzielni - Forum u Maranty

miejsce spotkań miłośników robótek ręcznych wszelkich
i nie tylko...

Sukienki, spódnice, spodnie - Asi sukienki i spódniczki

Asia_117 - Śro 05 Gru, 2012 18:58
Temat postu: Asi sukienki i spódniczki
Przejrzałam Wasze piękne misterne prace i długo zastanawiałam się, czy swoją amatorszczyznę tu wrzucić hmm
Ale ja bardzo lubię proste wzory cool
To sukieneczka z materiału "z odzysku" bardzo fajna połyskująca ciężka nić. Sukienka wyszła "lejąca".
W porównaniu do Was jestem absolutną amatorką, którą babcia nauczyła przerabiać prawe i lewe oczka ze 25 lat temu wesoło mi
To moja ostatnia praca - sukienka letnia, ewentualnie imprezowa (niestety, zeby prezentowała się na mnie tak jak sobie wymarzyłam muszę zrzucić z 5 kg i pozyskać opaleniznę zebalek

kabyr - Śro 05 Gru, 2012 22:05
Temat postu: Re: Asi sukienki i spódniczki
Asia_117 napisał/a:
To moja ostatnia praca - sukienka letnia, ewentualnie imprezowa (niestety, zeby prezentowała się na mnie tak jak sobie wymarzyłam muszę zrzucić z 5 kg i pozyskać opaleniznę zebalek

Jedno i drugie do zrealizowania. cmok
Ładna sukienka cool

calicja - Śro 05 Gru, 2012 22:18

Asia_117 napisał/a:
babcia nauczyła przerabiać prawe i lewe oczka ze 25 lat temu
to tak jak mnie tyle, że .... 45 lat temu - fajowa sukienka cool
Asia_117 - Czw 06 Gru, 2012 08:33

Bardzo dziękuję za miłe słowa - jak jeszcze coś zrobię to Wam pokażę cmoknięcie cmoknięcie
Asia_117 - Pon 13 Kwi, 2015 07:31

Temat zarósł pajęczyną... gały
Nie mam pojęcia dlaczego, bo bez przerwy robię jakieś sukienki... hmm
Postaram się uzupełnić zaległości, a tym czasem zaprezentuję ostatnią robótkę

dona61 - Pon 13 Kwi, 2015 13:32

Asiu przepraszam zamiast dodać ci punkcik to zabrałam go wszystkiemu winna myszka

pozdrawiam Danka

Elżbieta P. - Pon 13 Kwi, 2015 16:49

bardzo fajna sukienka brawo zazdroszczę, bo z moim tempem pracy sukienkę robiłabym chyba rok wesoło mi